DSW begeleidt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt naar een passende baan.

DSW klaart grote klus voor VacuVin

dinsdag 20 januari 2015

2015 begon goed voor DSW. Voor VacuVin, het meest bekende merk van de International Innovation Company (IIC), maakten twintig DSW’ers in zeven werkdagen zeshonderd presentatiedisplays klaar voor Albert Heijn.

Megaprestatie

Doordat zo’n omvangrijke opdracht als deze slaagt, groeit het vertrouwen van IIC in de kunde van DSW-medewerkers. Zo werden de displays in slechts vier dagen in elkaar gezet door acht gemotiveerde medewerkers. Dit is op zich al een grote prestatie. Vervolgens werd het team versterkt met nog eens twaalf medewerkers uit de voormalige Wet werk en bijstand. Zij hadden nog drie dagen nodig om al die displays in te richten met 52.200 artikelen.

70 fte van DSW

Dat medewerkers van DSW een opdracht van die omvang kunnen uitvoeren, bewijst dat maatschappelijk verantwoord ondernemen ook echt loont. Sinds 2014 sloot DSW een samenwerkingsovereenkomst met IIC. Sindsdien werken er dagelijks gemiddeld 70 fte bij IIC. De medewerkers van DSW verpakken ondermeer het bekende wijnpompje.

 

« Terug naar overzicht
IMG4981 IMG4989 IMG4990