DSW begeleidt mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt naar een passende baan.

Uw mening telt: de uitslag

dinsdag 19 juli 2016

Bij DSW vinden we het belangrijk om te weten wat u van ons en onze dienstverlening vindt. Daarom voeren om de twee jaar een tevredenheidsonderzoek uit onder onze klanten. Maar liefst 46 bedrijven beoordeelden ons op basis van hun ervaringen met ons bedrijf. We scoren gemiddeld 7,7 voor onze dienstverlening!

In het het klanttevredenheidsonderzoek kwam verder naar voren dat:

  1. Klanten kiezen voor onze dienstverlening omdat we: maatschappelijk verantwoord ondernemen, betrouwbaar zijn, kwaliteit leveren en flexibel werken.
  2. Klanten geven aan dat de kans dat ze ons aanbevelen bij colllega’s 8 op 10 is.
  3. Verbeterpunten zijn: het tijdig delen van wijzigingen in de productie en onze zichtbaarheid
  4. Klanten waarderen onze prijs/kwaliteitverhouding

Met de resultaten uit het klanttevredenheidsonderzoek gaan we verder werken aan een betere dienstverlening. Dit merkt u niet altijd direct. Soms moeten we procedures anders regelen. Maar achter de schermen zijn continu mensen aan het werk om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk iets merkt van de verbeteringen.

Tot slot: Lean-filosofie
Sinds 2015 zijn wij gestart om de lean-werkwijze in te voeren bij DSW. Met als doel: het creëren van waarde voor u als klant in alle processen en het verwijderen van verspillingen (zaken die geen waarde toevoegen). En daarmee een stijging van de snelheid en de efficiency van processen te bereiken.

Voor meer informatie over DSW of de uitslag van het klanttevredenheidsonderzoek kunt u contact opnemen met ons bedrijfsbureau.

« Terug naar overzicht
KTO